Gratis levering • 1–3 dager

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Få adgang til Ros verden av utsøkte smykkedesign, inspirerende historier og personlige invitasjoner til eksklusive opplevelser.

Retur og reklamasjon

Angrerett
Som forbruker har du 14 dagers angrefrist når du handler hos oss.

Denne fristen utløper 14 dager etter den dagen du mottok varene dine. Har du bestilt flere varer i samme kjøp, og de leveres separat, begynner perioden å løpe fra den dagen du mottok siste vare.

Hvis kjøpet består av flere sendinger eller deler, vil angreretten utløpe 14 dager etter den dagen du mottar den siste sendingen eller delen.

Dette betyr at du har 14 dager etter mottak av varene til å gi oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet. Du kan sende en e-post til info@rocopenhagen.com eller bruke det standard angrerettskjemaet.

Du kan ikke kansellere kjøpet ved å nekte å motta varene, med mindre du samtidig informerer oss.

Avbryte en del av kjøpet
Hvis du har kjøpt mer enn én vare fra oss, kan du returnere én eller flere varer selv om de ble kjøpt i én bestilling.

Merk at fraktkostnader ikke refunderes hvis du kansellerer deler av kjøpet.

Returnering av varene
Når du har informert oss om at du kansellerer kjøpet, har du 16 dager på deg til å returnere varene til oss.

Du må selv betale for retur av pakken, og du vil være ansvarlig hvis den skades under transport.

Varens tilstand ved retur
Dersom varens verdi er redusert fordi den er brukt utover det som var nødvendig for å undersøke type, egenskaper og funksjoner, kan kun deler av kjøpesummen refunderes. Beløpet som kan refunderes avhenger av varens salgsverdi, og i enkelte tilfeller kan dette bety at bare fraktkostnadene kan refunderes.

Hvis du ønsker å bytte en vare, kan du ganske enkelt returnere bestillingen din og så legge inn en ny bestilling på de foretrukne delene. Vi anbefaler at du returnerer varen i originalemballasjen.

Hvis originalemballasjen mangler, kan det redusere verdien på varen.

Du kan returnere varen ved å fylle ut det medfølgende returskjemaet og sende smykkebestillingen din til:

Ro Copenhagen
Baldershøj 27
2635 Ishøj
Danmark

Ro Copenhagen er ikke ansvarlig for varer som blir borte i posten.
Du er ansvarlig for varen fra det øyeblikket den er levert. Når Ro har mottatt en returnert vare og godkjent returen, vil du bli varslet.

Vi aksepterer kun pakker sendt direkte til denne adressen.

Du kan også kansellere kjøpet ved å informere oss og personlig levere artikkelen til ovennevnte adresse etter avtale.

Refusjon av kjøpsbeløp
Hvis du kansellerer et kjøp, vil du få pengene tilbake. Hvis verdien av varen er redusert, trekker vi fra det beløpet du er ansvarlig for.

Vi refunderer alle betalinger vi har mottatt fra deg, inkludert leveringskostnader (men dette gjelder ikke for ekstra leveringskostnader hvis du har valgt en annen leveringsmåte enn den billigste standardformen vi tilbyr), senest 14 dager fra den dagen vi har mottatt varselet ditt om at du ønsker å kansellere avtalen.

Vi vil overføre pengene tilbake med samme betalingsmåte som du brukte ved kjøpet, med mindre annet er avtalt.

Vi kan holde tilbake betalingen til vi har mottatt varen, med mindre du sender dokumentasjon på at du har returnert den.

Vennligst send returvarer levert til Ro Copenhagens adresse. Returvarer sendt til et postkontor eller pakkeboks vil automatisk bli returnert til avsenderen og må da sendes på nytt (med levering). Alle utgifter i slike situasjoner er avsenderens ansvar.